Feeds:
Berichten
Reacties

Archive for 21 augustus 2011

Op zondag 7 augustus ben ik met de Macro Fotografie Werkgroep van Fotoclub Berkelland naar de Natuurcamping ’t Scharvelt in Haarlo geweest. Hierbij een aantal resultaten van deze gezellige ochtend.

Read Full Post »

La Palma

Het is weer een tijd geleden dat ik hier iets geplaatst heb… Ik ben heel druk geweest met allerlei activiteiten, maar in de tussentijd ben ik ook met vakantie geweest. Samen met mijn vriend hebben wij in juni een Canarisch Eiland La Palma bezocht. Het milde klimaat van bijna het hele jaar door 25°C zorgt er voor prachtige natuur. Wij hebben ook veel geluk gehad, want wij hadden een mogelijkheid om een van de astronomische observatoriums op La Palma te bezoeken. Wij zijn bij de Zweedse telescoop geweest, waar de wetenschappers de activiteit van de zon observeren. Wij hebben en prachtige vakantie gehad en wij gaan nog zeker terug naar La Palma…

Read Full Post »